Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
vyřešeno do 10 dní
s vyřízením reklamace
Chci vrátit do 14 dnů od nákupu
Víme, že někdy situace vede k nečekaným změnám. Pokud o zboží opravdu ztratíte zájem, je ideální zásilku převzít a vrátit nám ji podle našich pokynů přibalených v zákonné 14 denní lhůtě.
Děkujeme za pochopení a za to, že se snažíte s námi postupovat férově – moc si toho vážíme.

Vrácení zboží do 14 dnů ve 4 krocích
Vyplňte Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.
Kam vrátit zboží
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít. Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a, je-li to možné, v původním obalu.
Přibalte dodací list nebo fakturu
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit: kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, anebo kopii emailu o vyřízení a odeslání Vaší objednávky z naší strany, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží; písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak).
Vyčkejte na vrácení peněz
Po doručení a zkontrolování vráceného zboží vás e-shop informuje o přijetí reklamace nebo vrácení. Proces vrácení peněz může trvat několik dní, obvykle však není delší než 14 dnů. Peníze obdržíte na účet, ze kterého jste zboží původně platili.
Formuláře pro reklamaci a vrácení zboží